Czasami jestem poza zasięgiem całego świata ludzkich spraw.
Wtedy przez chwilę wiem, po co żyję i tylko cisza przy mnie jest...

piątek, 11 marca 2022

Idzie wiosna ...marzec 2022

  Dzisiejszy post tak już w klimacie wiosennym . Szafka ma już  za sobą dużo ciekawych historii :

Przez lata stała u mojej babci, potem w garażu a przez dobrych 5 lat służyła nam jako stanowisko pod 200 litrowe akwarium ,  Nadszedł czas by zmieniła swoje przeznaczenie oraz wygląd....

W wersji roboczej prezentowała się tak: 




Po oszlifowaniu przez pewna życzliwa  duszę :


Półeczkę już sama zdarlam...


Klimat i styl mebla  podobny do kredensu (zobacz wcześniejsze posty).typowy prehistoryczny rupieć .Z racji że lawenda mi się znudziła postawiłam na takie ów klimaty Wyszło tak ...









 



Jeszcze dodam zdjęcia samego blatu i boków, które zostały utrzymane w naturalnym odcieniu sosny, tak jak jedna z szuflad. Lakier Altax połysk oraz farba Renesans antyczna biel, czarna farba to Phoenix 100ml . Srodki pomalowane reszta szarej ,  starczyło na styk - musze poprawić,
 bo są prześwity .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz