Czasami jestem poza zasięgiem całego świata ludzkich spraw.
Wtedy przez chwilę wiem, po co żyję i tylko cisza przy mnie jest...

wtorek, 2 lipca 2019

Inspiracje z natury..

                     Dziś mała dawka prac decoupage prosto z natury. Domek zakupiony w Pepco ponad rok temu, doczekał się realizacji.


Ponadto udało mi się zrobić 2 mixmediowe  deseczki , z czego ta większą kosztowała mnie znacznie więcej pracy..Myślałam, że uda mi się zrobić dach z z większej szyszki ..Ale trzyma i jest efektownie Do tego cudny papier z Itd collection i wszystko zgrało się jak należy. Bardzo mi się podobają ,oby dwie i myślę że osoby obdarowane również będą miały fajna ozdobę w domu lub na tarasie. .




Obecnie powstaje recyklingowe wiaderko na jajka..ciekawe czy spodoba się mieszkankom kurnika?

Wstawię je tuż po powrocie z urlopu.

      Pozdrawiam Was z pięknej nadmorskiej miejscowości :Międzyzdroje


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz