Czasami jestem poza zasięgiem całego świata ludzkich spraw.
Wtedy przez chwilę wiem, po co żyję i tylko cisza przy mnie jest...

poniedziałek, 1 października 2018

Slubne w padzierniku

 Witam wszystkich odwiedzających mojego decu bloga. Dziś prezentuje skrzyneczke na 2 wina jako prezent dla pary młodej. Ostanie polubiłam się z lakierobejca i to już trzecie pudełeczko w tym klimacie,wierzch staram sie robic zwykle jasny kwiecisty jako kontrast do ciemnego dołu. Przy okazji po raz kolejny upewnilam się co do tego,ze nie można wyrzucać scinkow. ..te kwiatki ostatnio były uzyte w maju 2015 do podziękowań dla Rodziców Pary Młodej. Wówczas odbijanie napisów stanowilo dla mnie ogromną trudność, teraz to już proza życia :)
Mnie się podoba a Wam?..taka odskocznia od różyczek w stylu vintage,które mimo że pasują wszędzie ale stanowczo mi się ,,przejadly". .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz