Czasami jestem poza zasięgiem całego świata ludzkich spraw.
Wtedy przez chwilę wiem, po co żyję i tylko cisza przy mnie jest...

piątek, 22 września 2017

Zaproszenia

Kiedys wrzucałam nowy twór do całkiem nowego posta,dopiero później zaczęłam kategoryzacji prace na ślubne, zaproszenia,expliving boxy,decoupage wg okazji.Tak zrobię i tym razem.pudeleczka z zaproszeniami  na nieco inna uroczystość niż zwykle zrobiłam w liczbie 10 szt. Miałam ogólny zarys ,ale pomysły  wychodzily w trakcie pracy. Ostatecznie mi samej się spodobały ,ponoć wyszly b.stylowo i reprezentatywnie.                Papier którego użyłam to                            Magic love& light ze sklepu Skarbnica pomyslow (jesli się myle-poprawcie) i papier jest aktualnie w brakach ,wiec musiałam zadbać o zero pomyłek bo miałam go na styk.same zaproszenia to kolor rozowy z serii Avonlea. Oto efekty:                                            






                                      

   Ostatnie kilka dni spędziłam na zrobieniu zaproszen na slubowanie klas pierwszychyba. Sztuk 20. 
Bardzo spododała mi się tekturka sowa ze sklepu filigranki.pl. o a reszta juz sama się skomponowala.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz