Czasami jestem poza zasięgiem całego świata ludzkich spraw.
Wtedy przez chwilę wiem, po co żyję i tylko cisza przy mnie jest...

środa, 2 sierpnia 2017

Farby .które używam. .

   Zacznę może od tego.ze nie lubię pisać z telefonu.jednakże mam teraz okazję na post tak więc korzystam ☺. W decoupage preferowane są farby akrylowe  firm, które się tym zajmują jest bez liku.W ciągu 4 lat miałam okazję przetestować ich troche☺. Na uwagę zasługują farby marki Stamperia zarówno seria Allegro jak i Vivace,choć z wydajnością tych pierwszych farb jest ciężko,tubkę vivace można zawsze obciąć nożyczkami i wyciągnąć ostatnie machniecia pędzlem lub gąbka. .butelkę tez można obciąć.ale..seria vivace jest bardziej gęsta .Allegro sa rzadsze.ale mozna fajnie  wykorzystac do cieniowania.  Warte uwagi są tez farby Amsterdam w tubie:są gęste i fah nie się rozprowadzania nawet  pędzlem.
Fajna konsystencję i odcienie mają farby coral 4  you, które kiedyś na początku przygody z decoupage kupiłam z zestawem startowym. Musze odwiedzić och sklepik przy najbliższej  okazji. Także dobre są farby Renesansu  i Phoenix. Chociaż zależy od sortuj bo i tu mialam różne przygody.        Warte zainteresowania wydają się być farby z Pentartu i to zarówno akrylowe.perłowe. kredowe. .perłowe miałam już 3 lub 4 odcienie i pewnie do nich wrócę w zimie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz