Czasami jestem poza zasięgiem całego świata ludzkich spraw.
Wtedy przez chwilę wiem, po co żyję i tylko cisza przy mnie jest...

środa, 17 grudnia 2014

Spękania dwuskładnikowe..

Temat rzeka.Co prawda z zestawem startowym do decoupage dostalam jednoskładnikowca ,ktory mi totalnie nie podchodził,tzn moze w jakimś stopniu był efektowny, ale nie dla mnie.
Dopiero, kiedy odkryłam przypadkowo 2 składnikowca zakochałam się !
W książce M.Lupato zaczerpnęłam inspiracji a z filmików inspirello .pl techniki, jak to robić  żeby wyszły duże i piękne, szkatułki takie jak na filmie zrobiłam już dwie a motyw tej dziewczynki ciagle mnie zachwyca :

spekania 2skladnikowe

Zasady:
1.Nie śpieszymy się
2.nakladamy, nie malujemy!dotyczy step1
3.Drugą warstwe nakładamy po 24 godzinach ,moze być wiecej czasu miedzy warstwa 1 i 2
4.Step 2 Nie nakaldamy w deszczowy dzien ,kiedy gotujemy,prasujemy  ,jak najdalej od kuchni i wszelakiej wilgoci!wowczas spekania po prostu nei wyjdą
5,Po polozeniu step 2 najlepiej dać na słonce lub pod dużą lampę.
6.Spekania wypełniać po całkowitym wyschnieciu step 2 
7.Na to lakier jachtowy ,Oj, byle nie w domu !

Zwykle uzywam tego zestawu do tworzenia delikatnych spękań.



Step 1 jest jakby klejem, który tworzy na powierzchni białą powłokę .
Powłoka w ciagu 2-3godzin staje się przeźroczysta.
Step 2 to lakier ktory po wyschnieciu daje efekt popekania.
Spękania można wypełniać porporiną lub cieniami do powiek.

Prace wykonane tą metodą znajdziecie na moim blogu we wczesniejszych postach .
W najbliższym czasie postaram sie wrzucić coś nowego .
Z racji ze step 2 dlugo schnie potrzeba wiele cierpiwosci

Warto bo efekty są super.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz