Czasami jestem poza zasięgiem całego świata ludzkich spraw.
Wtedy przez chwilę wiem, po co żyję i tylko cisza przy mnie jest...

wtorek, 7 października 2014

KARTKOWE INSPIRACJE..

        Z racji takiej ze kartki robię od niedawna nie mam jeszcze wypracowanego stylu i szukam inspiracji na blogach koleżanek po fachu.Podobają mi się ich kompozycje plastyczne które ukałdają na rózne okazje a takze elementy.Jestem zdania ze mimo posiadania identycznych produktów nie jest się w stanie odtworzyć czegoś w 100%.Rekodzieło ma to do siebie,ze jest niepowtarzalne...
Kolejnosć losowa.

Pierwsza karteczka, ktora mnie zachwyca:

Żródło:
http://umanolity.blogspot.com/2014/09/kartka-slubna-po-raz-kolejny.html

Drugi blog godny uwagi:

Coby nie zrobiła wychodzi cudnie..
Żródło:
http://goja-r.blogspot.com

Oraz blog Moni,czyli  Moniki Jakubowskiej:

Kobieta, która lubi wyzwania,jest genialna, jeśli chodzi o dzieciaczkowe kartki,zresztą zobaczcie sami:

Aspiracje są duze.Mam nadzieje ze kiedyś w przyszłosci może jakimś cudem je dogonie...
Tymczasem wracam do pracy bo ćwiczenia czynią mistrza.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz